Om os

Hvem er vi?

Hos Dansk Retail Services A/S har vi vores kunder i fokus på alle tidspunkter. Ud fra vores mangeårige erfaring bestræber vi os på at tilbyde ydelser, der er med til at optimere vores kunders virksomhed, samt kvalitetsløsninger der kan være med til at højne effektivitetsniveauet.

Dansk Retail Services A/S blev oprindeligt stiftet i 2005. Dansk Retail Services A/S har kontor i Taastrup og ledes af Jørgen Callesen, der har været en del af ledelsen siden begyndelsen. Sammen med resten af teamet sætter vi en ære i at skabe et gensidigt tillidsforhold mellem os og vores kunder.

Dansk Retail Services A/S består i dag af tre primære afdelinger – systemudvikling og support, regnskabsservice og lønadministration, der alle samarbejder tæt på tværs af virksomheden.

Vores support dækker en bred vifte af områder

Hos Dansk Retail Services A/S tilbyder vi løsninger, der er tilpasset specielt til din virksomhed. Gennem samarbejde ønsker vi at sammensætte de helt rette løsninger til dig, så vi på den måde kan optimere din virksomhed uden at gå på kompromis med kvalitet.

Vi besidder betydelig erfaring i at supportere ”kædedrift”, hvor der oftest i Franchise koncept er mange enheder af samme type. Vores support dækker en bred vifte af områder, herunder administrative opgaver, som ikke er typisk relateret til en regnskabsfunktion.

Privatliv
Dansk Retail Services A/S

Nødvendige cookies